11 september, 2009

Äntligen fredag :)

Börjat att få in lite mer bilar på jobb... hoppas det inte bara e en tillfällig uppgång.

Lizette kom ju igår o i dag mötte hon upp oss på skolan när Jenny skulle hämtas. Jenny hade ju bestämt att Jan o Lizette skulle med, för hon ville visa dom runt på skolan. Bra att Jan vet, eftersom han hämtar henne ibland. Barnens kläder från skolan hade kommit, så jag fick tagit Jennys regnkläder o inneskor o dom luktade inte alls rök :) Gummistövlarna hittade jag inte, men jag kollade bara snabbt o det var många säckar att gå igenom, så jag gör ett nytt försök nästa vecka. Nu har hon dubbel uppsättning regnkläder, för mormor köpte till henne i onsdags :) Tror jag lägger det ena setet hos Jan.

Jenny har i två dagar gråtit efter Jan, för att hon saknar honom så.. Så fort hon träffar honom, så kastar hon sig över honom o kramar honom för fullt. Hon ringer o pratar med honom... vill sova hos honom själv, utan mig. Tror vi får planera in det en kväll mitt i veckan, så han kan lämna henne på fritids på morgonen sen.

Inga kommentarer: