06 september, 2009

Väntan...

Jag har väntat hela dagen på att skolan ska kontakta oss med info om vad som nu kommer att hända. Men ingen har ringt... :( Jag har pratat med andra föräldrar och dom har blivit uppringda. Bl a så hade dom lite frågor man skulle besvara.. t ex vad barnet har för grejor där, såsom regnkläder, mm. Jag ringde hennes lärare, men hon kunde inte ge nån info, för det e inte lärarna själv som ringer runt.. hon visste inget o hade inget telnr jag kunde ringa heller. Hon sa bara att dom ringer det nr som står i skolkatalogen... o där står Jennys pappas nr... för nån har uppgett det för Skatteverket o det e därifrån skolan får barnens uppgifter. Men jag har inte lämnat hans nr!! Varför skulle jag skriva det på vår flyttanmälan? För det kan väl aldrig vara så att HAN uppgav det när han blev tvingad att skriva på Jennys flyttanmälan? Jag har dock ändrat det på skolan flertalet ggr, men utan resultat.
Antagligen har dom då ringt Jennys pappa... så han har fått infon. Visserligen så har han inte mitt nr... men han har Jans, så han kunde ju gett dom det, så att vi oxå fått reda på vad som gäller i morgon.

Jenny sover hos mormor i natt o e sen där halva dagen.. sen ska hon till en kompis o vara där tills vi kommer hem.

Inga kommentarer: