17 september, 2009

Osocial

Känner mig så fruktansvärt osocial just nu. Går med min mp3 på jobb.. då slipper jag prata. Vad jag har på den? Nästan bara hårdrock! Kiss, Def Leppard, Alice Cooper.. ja, litta blandat.
Jag har känt mig sjuk några dagar nu.. lite småfebrig, snuvig, ont i halsen... planerat att stanna hemma nån dag o friskna till.. men så skickade Almedina sms igår kväll o berättade att hon var sjuk... så då fanns det inget alternativ. Kom ju en båt i förmiddags med 300 bilar.... Plus några lastbilar med bilar på... o vi väntar en hel del Hondor från Göteborg.
Om Almedina e sjuk i morgon oxå, så har jag redan bett om hjälp o kommer väl att få det oxå. Hoppas bara jag får välja då...vill ha Samuel. Då funkar det som det ska.

Varit på föreläsnining i kväll om ADHD. intressant.

Nu dax för sängen.

2 kommentarer:

Vicki sa...

Är du sjuk ska du ju stanna hemma. Det är inte ditt problem om fler är sjuka det får ju chefen fixa!!!


Vicki

Jimmy sa...

Ni söker inte extra arbetare på ditt jobb? Med tanke på att någon är sjuk, så kunde man hoppat in och hottat in böcker i bilarna och synnat dom :P