29 september, 2009

Jaha..

Då blev det ytterligare ett besök hos polisen idag.. inte samma polis som igår o inte fullt lika virrig, haha.

I eftermiddag har Pontus o jag haft lite kvalitétstid... gått på stan tillsammans o tog en fika. Mysigt :) Sen var han o klippte sig, medans jag o töserna gick på stan. Men enda vi shoppade var lite kattgodis o hamstergodis.

Var uppe en sväng hos Jan innan vi körde o handlade. Jag orkade inte så länge, var trött o hade huvudvärk :( Hoppas det ger med sig snart, så jag kan jobba på torsdag eller fredag, vi får väl se.

Fick iaf besked idag, att jag kan hämta nycklarna till vårt nya förråd i morgon :) Jippie!! I morgon ska operation garderobsrensning börja :) Har för mig att jag ska ha ett par höga, svarta stövlar o att dom ska dyka upp där.. så dom inte ligger nerpackade i källaren.
Sen ska det rensas ur Jennys garderob... få plockat ihop lite kläder till Elicia, eftersom Tina kom ner till Skåne i kväll. Kul att hon kommit ner, men mindre kul varför hon kommit. En kompis har fått en hjärntumör :( :(

Nu e det dags för sängen, trots jag inte e trött. Men kan ligga o läsa lite... håller på med en bra bok :)

2 kommentarer:

Vicki sa...

Är det en kompis till Tina som råkat ut för det?

Har hon alla barnen med? Såg någon av sönerna på Ica och han var jätte lik Tina.

Jag trodde du spelade Maffia wars du hade rätt bra poäng för jag la till dig hos mig för något. Jonas hjälpte mig.

Vicki

Vicki sa...

Det var både Oliver och Theo som var i affären. Theo var jätte lik men jag tyckte inte Oliver var så lik. Där var en 3:dje kille med förutom Jockes Liam så jag visste inte om det var Tinas.

Är de andra barnen hemma hos pappan?

Har aldrig träffat Carina bara hört talas om henne. De är hon du också känner och ni har grillat hos?

Du får gå in och försöka dig på lite mer Maffia wars. Det var inte så svårt som jag trodde men jag fick en liten lektion av Ronja.

Vicki