10 september, 2009

Kändis :)

Sovit som en kratta i natt... sista gången jag tittade på klockan i natt (morse), så var klockan 2.30 *suck* Gissa om det var segt att gå upp när klockan ringde 5.10...
Upp, fixade kaffe, startade datorn o kollade... pust... ingen bild. På väg ut till bilen tog jag tidningen o kollade snabbt... Visst.. där fanns en bild *s*
http://trelleborgsallehanda.se/trelleborg/article549025/Det-ar-jobbigt-att-inte-veta-nagot.html
Fick höra lite om det på jobb... men bara positivt. På Maxi när vi var o handlade i kväll så var det samma sak.. blev igenkänd o även då positivt. Och när jag sen kommer hem.. stoppad av en granne som tyckte det var bra :)

Lizette ringde innan o frågade om hon fick komma i kväll... för hon har hemstudier i morgon. Så nu e hon här :) Hon får vara med Jessica i morgon. Sen så ska hon ju vara här i helgen.

Jenny tjatar om att få sova en natt ensam hos Jan i helgen... så vi får väl se om det blir så. Fast jag tycker det hade varit bättre mitt i veckan.

Inga kommentarer: