26 september, 2009

Lördag

I dag har vi varit i Anderslöv. Var nån loppis där med barnkläder. Blev så mäkta besviken! Hur fasen kan folk lämna in fläckiga och urtvättade kläder o tro att det finns nån som vill köpa dom? Köpte två tröjor till Jenny, ett gosedjur, ett pussel och ett par inlines till henne. Sen körde vi till Valen... köpte några örhängen och jag fick ta på en kjol till mig på rea.
Hem till Jan en sväng.. hjälpte honom lite i tvättstugan o sen körde vi till Maxi. Fick köpt en varm kofta till Jenny, strumpor till Pontus, middag... Inte så mycket vi handlade, men träffade folk vi kände, så vi var där i över en timme *s*

Jan lagade Tikka Masala + grönsakssoppa till Jenny. Jag tog o färgade håret och slappade med en bra bok :)
Somnade när jag nattade Jenny, men gick upp efter en timme. Känner att jag måste lägga mig snart... näsan rinner och jag känner mig helt färdig. E det min tur nu?
Lizette skulle varit här denna helgen, men eftersom Jenny varit sjuk, så ville hon inte bli smittad. Men.. i kväll när hon ringde, så hade hon ändå åkt på influensan. Får se om hon kommer nästa helg eller hur det blir.

1 kommentar:

Vicki sa...

OOOOOOO, var det Tikki Masala ni åt. Det är ju jätte gott!! Hade det på jobb i veckan men fått ett tips vart man kan köpa det i stan.

Är Jenny frisk nu?

Vicki