03 september, 2009

Torsdag

Sovit dåligt.. varit uppe flera ggr o när klockan ringde, så hade jag en sån huvudvärk. Jan fick köra, så jag kunde slumra lite i bilen... o med hjälp av några Alvedon så släppte huvudvärken, men jag har mått lite sisådär under dagen. Lyckades dock trycka i mig världens hamburgartallrik på lunchen :) Och på hemvägen somnade jag o har fått höra att jag snarkade *s*

I morgon eftermiddag ska Jenny iväg o lämna nya prover. Och då kräver hon att Jan ska med.. annars vägrar hon *s* Självklart följer han med.. han var med o hämtade henne på fritids i eftermiddags oxå, för det ville hon... o sen i kväll när hon blev rädd för åskan, så ringde hon o pratade med honom.

Har fått en del jultidningsbeställningar på jobb och fler kommer det bli.. lovat ta med dom till jobb i morgon igen.. o sen så vill nån kompis på Facebook kolla, så vi ska fixa det nästa vecka.

Tänk.. om ca 1½ månad så flyttar vi... Ska bli jättehärligt :) Önskar jag vore miljonär (fast då hade jag ju haft eget hus *s*).. vill fylla altanen med blommor o sånt :) Men det får komma efter hand. Fördelen kommer ju att vara, att nästa sommar, så behöver jag inte fylla Jans balkong med alla mina växter, utan han får kanske plats att ha lite trädgårdsmöbler :) Och sen alla grillpartys vi ska ha, haha... ska bli så mysigt :)

Nu ska jag snart lägga mig...

Inga kommentarer: