17 september, 2009

Cheferi

I två dagar har jag varit chef över mig själv.. o jag gillar det :) Att själv kunna lägga upp mitt arbete och organisera utan att nån säger åt mig att göra det o det... Visst.. med all röran i min skalle, så tar det enormt på krafterna o emellanåt uppträder jag nog en aning förvirrat, men i slutändan tror jag att det blir rätt. Kände mig nöjd när jag slutade idag.
Har haft Jan till hjälp hela dagen.. o det gick bra o jag vågade t o m låta honom arbeta själv :)

Efter jobb så körde vi direkt o hämtade Jenny. Hon ringde till Jan i morse o frågade om han inte kunde hämta henne på skolan. När vi sen då kom dit, så blev hon skitsur för att jag var med, för hon ville att han skulle hämta henne själv. Jag gick ut o satte mig i bilen o väntade tills hon visat honom klätterväggarna på lekplatsen :) Nästa vecka får han väl ta o hämta henne själv en dag.

Nu ska jag snart gå o lägga mig... helt slut i både kropp o knopp.

Inga kommentarer: