31 augusti, 2009

Liten sjukling

Jenny mår inte så fint i kväll. Magen värker och hon har huvudvärk. Nu sover hon dock, men om hon inte mår bättre i morgon, så vabbar kanske Jan. Hon har ringt o frågat honom o det e honom hon gråtit efter när hon var på väg att somna.
Almedina e sjuk, så jag e den enda på syningen. Det bör komma in lite nya bilar i morgon, så därför måste jag vara på jobb. Annars får Jessica passa henne, men det e bättre om Jan kan göra det.

Jennys läkare ringde idag o lämnade provsvaren. Hon tål både mjölk och laktos. Nu ska vi ta nya prover, på gluten och socker... dock trodde han att det är magkatarr hon fått igen och att det nog är nåt psykiskt som utlöser det, så nästa vecka ska vi träffa en psykolog. Måste även träffa en vanlig läkare o få det kollat o isf även ett intyg, men det e psykologen som får komma fram till vad som utlöser det... även om jag redan vet..

Nu ska jag snart dra mig mot kudden... Tisdagar e alltid långa dagar på jobb, så det gäller att jag e utvilad.

Inga kommentarer: