24 september, 2009

Vilken jävla dag!!

Varit en jävla dag på jobb... skriver inte här om det... räcker med Facebook. Många tårar, så jävla trött på översittarfasoner!

Jenny e fortfarande sjuk... huvudvärk o feber e kvar. Jan vabbar i morgon oxå... på Jennys beställning :) Lägger in lite bilder Jan skickade till mig under dagen :)

Tikis ville gärna vara med när Jenny satt o ritade :)
Jenny hade vatten i sin mugg, men Tikis gillar att dricka ur muggar/glas, så Jenny fick gå o byta vattnet *s* Kan säga att Tikis gör likadant när det gäller saft :)
Tror jag har en förkylning på gång... känner mig lite halvkass, men tänkte att jag ska försöka klara mig över helgen.
Nästa fredag ska vi på firmafest... ska bli kul! Man vet ju inte om det blir den sista festen med kollegorna...
Och den 10 oktober ska jag på återträff med mina gamla 9:or. Jag har ju två stycken, eftersom vi flyttade från Svedala till Bara i 8:an. Bägge två har återträff på samma dag, samma tid o samma restaurang, så jag får springa mellan klasserna... Men ska bli kul att träffa alla gamla... o kanske t o m nån gammal kärlek ;) Jan har lovat att han passar Jenny :)

1 kommentar:

Vicki sa...

Vart ska ni på eran firmafest?

Ska du bli körd till klassträffen?

Vicki