17 maj, 2007

Yoo....

Hade en lugn o skön kväll hos Jan igår. Jenny badade o sen somnade hon i soffan.

Jag har sovit så jättebra i natt... somnade på Jans arm o vaknade till nångång i natt o flyttade på mig en liten bit, så att han kunde röra sig. När han vaknade i förmiddags, så sa han att han inte har sovit så bra på länge :)
När vi druckit kaffe, så gjorde Jenny o jag oss i ordning o körde o handlade bullar. Sen fixade Jan frukost till oss. Slappade framför tv´n o sen var Jenny trött o gick in o la sig o sov en stund. När hon vaknat körde vi o handlade o sen hem. En riktigt skön slappedag :)

I morgon fyller Pontus 15 år.. men nån moppe blir det inte. Ska köra efter jobbet o köpa present till honom.. blir kläder.

Nu e det dax att hoppa i säng... lång dag framför mig o får se var vi tillbringar kvällen, beror lite på vilket humör jag e på. Just nu känner jag bara för att vara hemma, men känner kanske det annorlunda i morgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaså.. använder Jenny napp fortfarande..??

Ha det så bra.. // AL