27 maj, 2007

Hemma om...

en kort stund... ska strax köra o hämta Jessica... hon har varit hos Lizette denna helgen. Dom skulle se den nya piratfilmen o så skulle dom åka o bada i havet :)

Själv så mår jag kasst igen... tur jag ska träffa läkaren i veckan. Hoppas jag får nån medicin som får mig på fötter igen, kan inte fortsätta må så här.
I övrigt så har jag tillbringat en hel del tid hos Jan. I går jobbade vi visserligen, men sen var vi hos hans mamma o fikade. I dag har vi varit o köpt lite blommor till hans balkong o planterat dom. Blev jättefint!!!! Nu e det bara ett pyttelitet balkongbord som saknas.
------------------------
Så... alla samlade igen :) Fikade med Lizette o hennes pappa på McDonalds innan vi körde hem.

Glömde ju berätta att vi hämtade vår lilla kisse igår... Tequila. Åh, så söt hon är :) Dock håller inte Soda riktigt med *s* Fräser o morrar, men inga slagsmål... Tequila håller sig på avstånd o det lär nog inte dröja så många dagar förrän dom e kompisar. Hon var lite rädd för marsvinen i början, men nu vågar hon gå bort till burarna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det kommer väl snart kort på Tequila..??

Ha dé.. // AL