18 maj, 2007

Hemma om...

Somnade som en stock när jag nattade Jenny igår.. flyttade mig in på soffan efter ca 1 timme.. o fortsatte sova där. Jan pratade nåt med mig, men jag orkade knappt ens svara :( Sen gick vi o la oss, o jag hann väl knappt lägga huvudet på kudden... Tror jag sovit ca 10 timmar i natt. Fast då bör jag vara lite piggare i kväll :)

Varit på Biltema o köpt lampor till Jans bil... får se om vi ger oss på o byter den i kväll eller i morgon. Ska försöka hinna tvätta min bil oxå... o med lite tur även dammsuga den.
Ska köra till Jan om nån timme... Nu hann vi bara precis köra ut från hans parkering, när Jenny började pipa om att hon saknade honom *s*
I går när vi kom dit, så började Jan o Jenny prata om frukt o då fick Jan ett ryck.. "Vi kör på Maxi o köper frukt o så gör vi en mumsig fruktsallad sen". Sagt o gjort... Dock fick jag inte smakat själv... Jenny har nästan ätit upp allt o då hade dom ändå gjort mycket! :) Bra... det e nyttigt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mmm.. jammi med fruktsallad.
Kanon när hon äter såå bra av dé..

Ha en trevlig dag på Jägers.. i morgon.. // Kram Annelie