03 maj, 2007

Det lider

mot sitt slut.. veckan alltså :)
Fick nån "straffkommendering" av Uffe idag... han skickade ut mig till att leta efter en bil, som kunde finnas precis varsom helst. Annika hade varit ute o letat igår, men inte hittat den. Tog väl en timme, så hittade jag den. Ringde till Uffe, som sa att jag skulle sätta den i "hagen". Hade väl gått utmärkt om den inte varit strömlös *suck* Fick jagat tag på dem i "bussen" som hade boostern o så kom dom o hjälpte mig att starta den :)

Slutade lite tidigare idag.. skulle köra o byta lånetelefon. Efter mkt om o men, så fick jag en som det går att ringa annat än SOS-samtal på :)
Hade först tänkt köra o träna, men orkade inte idag... Jan o jag bestämde att vi tar det en annan dag i stället. Känner mig lite halvkrasslig nu.. ont i halsen o lite febrig. Hoppas det går över tills i morgon.
Väntar besked från mamma om hon kan passa Jenny på lördag... det e övertid. Ja, det e det i kväll oxå, men jag vill inte jobba över mitt i veckan.. hemma så sent då. Nästa lördag e det oxå övertid.

Inga kommentarer: