10 maj, 2007

Världens goaste :)

Jan e alltså bara så go´! :) På parkeringen efter jobbet kallade Jan på mig o sa att om jag kände för det så kunde jag väl ta o komma hem till honom i kväll, för han tyckte att jag behövde ha en lugn o skön kväll. Självklart så skulle jag ta "delfinen" med mig (vi kallar Jenny för det). Visst kunde jag väl göra det :)
När jag kom hem började jag planera middan, när det kom ett sms från Jan att det blev middag hos honom. Och att jag kunde ta med rena kläder, ifall jag kände för att ta ett bad. Ok.. Pontus hade kvar rikskuponger sedan tidigare o ville ha kebab... o Jessica skulle till Trelleborg o bestämde att hon skulle käka kinamat på Wook House.
Jessica åkte med oss... hämtade hennes mat o så åt hon den hos Jan, innan hon gick till sina kompisar. Ok.. Jenny åt en del oxå :) Jan hade gjort Gulashgryta till oss... o när vi ätit o jag packat matlådan tills i morgon.. ja, då var det ingen mat kvar..*s* Väldigt mumsigt o sen blev det ännu bättre med kaffe efteråt :)
Eftersom jag hade ont i ryggen, nacken o en begynnande migrän, så fick jag massage o liniment, o sen hoppade jag i badet. När jag sen kommit upp, så var det Jennys tur för ett bad. Slappade lite framför tv´n innan vi körde hem. Nu sover Jenny gott :)

På jobbet har det varit ok, bortsett från att jag nog sträckte mig igår... jag har haft så vansinnigt ont i ryggen att jag knappt kunnat ta mig in o ur bilen. I eftermiddags hade jag så ont att jag grät :( Men efter Jans behandling så har jag knappt ont länge o migränkänningarna är borta :) Nu tvättar jag, men så fort det e klart, så ska jag hoppa i säng.

Inga kommentarer: