14 maj, 2007

Skit oxå...

Mår så jäkla skit igen :( Mått så ett tag, men trodde återigen att det skulle ge med sig av sig själv. Det gör det inte! Jan tjatar om att jag ska ringa läkaren.. en riktig läkare denna gången! Han lider med hur jag mår o vet inte hur han ska hjälpa mig.

Nu kom han o överraskade mig i kväll... Han visste att jag har haft huvudvärk/migrän i en veckas tid... att mina migräntabletter tog slut igår... Fick ett sms vid 21-tiden att jag skulle gå ner o kolla mitt högra bakdäck på bilen... o där låg en paket migräntabletter :) Han trodde att jag nattade Jenny, så därför kom han inte upp.
Fast ibland blir jag inte riktigt klok på honom... men det e en annan historia. Troligtvis blir han inte riktigt klok på mig heller *s* Men vi tar en dag i taget o ser hur länge vi står ut med varandra :)
En sak e iaf säker... just nu skämmer han bort mig så det visslar om det :)

Jenny vägrar somna... Trodde att hon sov o gick upp... Hann in på toaletten, sen hörde jag henne gå upp... *suck* Ja, då får hon minsann stanna uppe tills jag går o lägger mig om en liten stund.

Jag ska hämta min mobil i morgon direkt efter jobbet. Ska bli skönt att få tillbaka den. Undras hur länge den fungerar denna gången...

3 kommentarer:

Vicki sa...

Jag kunde höra låten idag utan problem.

Hur länge är Jenny uppe när det är mitt i veckan?

Ha det bra,Vicki

Anonym sa...

Hur gammal är Jenny nu,5år? Är hon vaken så länge som till nio? Hur länge är hon vaken när det är helg?

Vicki

Anonym sa...

Är det Amina, Liam och vem är den tredje som är med i videon?

Vad heter den andra tjejen som sjunger? Hon har väldig bra röst.

Vicki