24 maj, 2007

Fick

samtal från både åklagaren och polisen idag... Positiva för min del :) Fick höra vad som var sant med vad jag fått höra från annat håll tidigare o det visade ju sig att allt inte var sant *s* Jan lovade på studs, att följa med mig o hämta mina grejor... det var ju det enda beslaget som var hävt till fullo *ler*

Vi e bjudna till Jans mamma på middag på söndag, men vi har inte tackat ja än. Jag e bjuden på "date" på söndag oxå... hehe... av en trevlig göteborgare *fniss* Han skickade inbjudan när jag satt hos Jan innan, så jag läste högt för honom :)

Jag har kört Opel idag :) Så härligt att ha AC på när jag körde hem från jobbet :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gött med nåt positivt ibland..

Ha en underbar helg.. å duuu gå nu och ät mat hos svärmor.. *önskar oxå vi vart bortbjudna*

Det med att bli bjuden på mat hos våra föräldrar och att ingen av de kommer när vi fyller år eller att vi kan åka till de på födelsedagar och mor & far´s dag.. DET saknar jag enormt mycké fortfarande fast jag inte bott "hemma" i Värmland på drygt 3 år..

Sköt om dig.. // Kram AL

Anonym sa...

Vad är det här med årklagaren och polisen? Det är ingenting du har berättat?

Är ni bjudna till Jans mamma för att det är morsdag?

Vi ska hem till min mamma på söndag.

Är det någon kompis som ska komma och hälsa på Jan?

Ha en bra helg,Vicki