13 maj, 2007

Förkyld

Har varit lite småsnuvig en vecka, men i morse vaknade jag rent kass.. ont i halsen, täppt i näsan. Ändå känns det som om det inte brutit ut riktigt än.

Jan e så jäkla snäll... ställt upp som tusan idag. Betalade allt jag handlade, bara för att jag har lite ont om pengar just nu.. för att jag ska spara de pengar jag har till bensin o annat... o i stället se till att äta ordentligt. Fick inte handla vilket skit som helst, utan han var med o kollade, strök vissa grejor från inköpslistan o la till lite annat. 4 proppfulla kassar blev det. Sen fixade han middag åt Jenny när hon varit o badat.
Badet gick förresten bra... hon tog ett märke - Sköldpaddan :) Lite lustigt, för när den ene ledare sa till den andre att Jenny klarade det, så svarade hon att det hade hon redan tagit. Alltså så klarade hon det förra veckan, men ingen talade om det för varken mig eller Jenny. Spelar ingen roll... nu har hon sitt märke iaf... o nu finns det inga fler märken hon kan ta förrän hon går upp i en större grupp o det gör dom inte förrän dom är 6 år. Har anmält att hon ska fortsätta en termin till.. det har gjort så stor nytta o hon tycker det e jätteroligt :)

Lizette har åkt hem nu. Hon har en kompis, vars pappa bor i Trelleborg, så han sa att hon kunde åka med dom. Så nu ska vi försöka samköra lite när vi har våra döttrar.

Nej, snart läggedax...känner att min förkylning vill att jag ska krypa ner under täcket.

Inga kommentarer: