04 maj, 2007

Fredag, fredag, fredag

Fast det känns som om det gör varken till eller ifrån... ska ju jobba i morgon.
Har varit lugnt på jobbet idag... fick undan allt gammalt som hängt efter... skrivit rapporter o skickat radiokoder.
Redan fått reda på att jag ska jobba nästa lördag... men inte med det jag trodde jag skulle göra, utan det blir inventering. Dom inventerade förra helgen, men så var det nåt som blev fel, så det ska göras om.

Frusit som bara den i dag, känns som om jag ska bli sjuk. Inte kul!
Ska köra till Jan senare i kväll.. kanske han kan värma mig :) Jenny ska med dit en stund o så hämtar mormor henne där senare.

Hoppas komma iväg o träna på söndag... har inte blivit av att jag tränat nåt denna veckan o mitt mål är minst en gång/veckan.. helst fler.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur har det gått blev du sjuk eller du kunde jobba idag?

Vicki