05 maj, 2007

Hemma om..

Käkade pizza hos Jan igår o sen hämtade mamma Jenny. Vi slappade på soffan innan det var dags att krypa ner under täcket... eller snarare lägga sig ovanpå... så varm han hade i lägenheten, nästan 30 grader, trots han hade öppet o fläkten igång. Somnade vi 1 o gick upp strax efter 5.
Gick bra på jobbet.. det var Jan, jag, Linda o Nesko som jobbade ihopa. Jan föreslog att nästa helg, så kan Linda åka med oss, onödigt att hon ska köra själv.
På hemvägen skulle vi stanna till på Burger King på Svågertorp, men när vi kom dit, så upptäckte vi att där låg ju en massa andra matställen, så i stället åt vi kinamat på ChinaBox (eller vad det nu hette). En stor jättemumsig portion med ris, friterad kyckling, kycklingspett, jordnötssås och Cola för 49 kr.
Jan släppte av mig hos mamma, jag tog en kopp kaffe o sen gick hon o jag o köpte glass som vi åt hos Jan. Nu har vi handlat o hämtat Jessica.. funderar faktiskt på att sova en liten stund. Ska köra till Jan sen o i morgon ska vi till hans mamma på middag :)

Från o med måndag, så är det bantning som gäller för min del... Nu ska jag bli lite hälsosam... minst 10 kg måste jag gå ner, gärna 15. Och då är största anledningen, att jag vill komma i mina jeans igen, utan att magen hänger över linningen *snyft*

Trevlig lördag :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bor din mamma nära Jan så ni kan gå i mellan?

Behöver du verkligen gå ner 10kg? Det är ju i och för sig ett tag vi traffädes men du var jätte smal sist jag såg dig.

Ha en bra lördag, Vicki

Anonym sa...

Näää du Christel..

10 kilo kan du väl aldrig mena.. tycker oxå det låter mycké.. å jag har ju ändå träffat dig för inte sååå länge sedan.

Ha dé bäst o sköt om dig.. // Kram Annelie