02 maj, 2007

Ja...

då har man jobbat igen... Mkt att göra o gått mkt... närmare bestämt lite över 18000 steg (9,7 km) men ändå har jag inte gått onormalt mkt.. det finns dagar då jag går mkt mer. Köpte en stegräknare på Netto för 20 kr nu i veckan.
Igår ringde dom från Tre o sa att dom fått in en lånetelefon. Så jag fick köra dit efter jobbet o lämna in min, som inte funkat ordentligt sen jag köpte den. Det e andra gången jag lämnar in den. Nu fick jag en lånetelefon som knappt funkar.. står mest "SOS-samtal" på den :(
Eftersom jag skulle köra dit direkt efter jobbet, så erbjöd sig Jan att hämta Jenny hos dagmamman :) Det har han gjort en hel del ggr sista tiden, senast i fredags.
Så jag mötte upp hos Jan, drack kaffe o Jenny åt en macka. Sen gick vi o handlade innan vi körde o mötte Jessica på Övre.
Nu har vi ätit pizza o snart e det dags för sängen.. nog även för min del.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh,, jag skulle bli tokig på 3... behåller du de som operatör när din bindningstid är ute..??

Det kommer inte vi till att göra.. då blir det Telenor iställé..

Ha dé bäst och sköt om dig.. // Kram Annelie

Anonym sa...

Var är det du jobbar någonstans, nere i hamnen? (I Malmö alltså)

Kör du av bilar som kommer med båtar? Vad heter företaget?

Jag har hört fler som jobbar med att köra av bilar men det kan väl inte vara samma ställe?

Ha det bra,Vicki