15 maj, 2007

Så trött

på att må dåligt, särskilt när jag har migrän varje dag oxå. Legat o vilat en stund i hopp om att migränen skulle ge med sig, men icke.
Avbeställde min bokade tid med min kontaktperson/kurator idag.. blev så automatisk när jag bad henne fara åt helvete... Hon sa åt mig att läkaren bestämt att det enda som hjälper mig e dom svindyra pillerna som han skrivit ut... När jag då frågade hur han kunde komma fram till det på 5 min, så svarade hon att han är duktig. Hoppa o skit... det går jag inte på! Vill inte ha mer med dom att göra...
Har i stället ringt vårdcentralen o ska återkomma i morgon o prata med min läkare.
Jan stöttar mig till fullo, han tyckte jag gjorde helt rätt. Känns bra att ha det stödet när jag inte orkar själv hela tiden.

Jag har hämtat min mobil idag... fick rådet att kontakta chefen i butiken o förhöra mig om jag kan få ut en annan i stället, eftersom denna krånglar hela tiden. Enda dom gjort var att uppgradera programvaran o det gjorde dom sist oxå.
Jan körde o hämtade Jenny o sen möttes vi utanför Möllers o köpte kött där. Tog en fika efteråt o Jessica o Jenny tittade lite på tv.

Jan sa att om migränen inte släppte, så kunde jag komma tillbaka senare o sova där i natt, men nu har vi gjort en deal... sover där i morgon i stället... då kan jag ta ett bad i lugn o ro o sen får jag sova lite längre på torsdag :) När Jenny vaknar där, så går hon alltid in o lägger sig i soffan o kollar på tv.

Blir ev övertid på lördag... ingen visste säkert, för de flesta förmän har ledigt på fredag. Men det finns behov av folk där på lördag, så vi får väl se. Ska försöka komma ihåg att fråga om Uffe kollat upp ev sommarjobb till Jessica.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du måste nog gå till en doktor. Det är inte bra att gå med migrän i så många dagar. Den måste brys på något??

Ska du jobba över så ofta om du inte mår bra`?

Ha det bra,Vicki