22 maj, 2007

Så...

just hemkommen från möte... o så var denna kvällen slut. Ska försöka komma i säng hyfsat tidigt, trots jag sovit som en stock i natt... Sov ju hos Jan... Han bjöd först på middag... sen fick jag sett programmet jag ville se... Jenny somnade snällt o själv gick vi o la oss hyfsat tidigt :)

I dag jobbade Agga på kontoret o Almedina gick hem för hon inte mådde bra. Så då fick jag Hansson till hjälp :) Först envisades han med att han inte skulle göra nåt... men sen upptäckte han att det var kul o nu vill han jobba med mig i morgon oxå. Fast e inte Almedina frisk, så får jag nog nån annan från rostskyddet till hjälp.
På lördag ska vi jobba över... o Jan har redan bestämt vad vi ska göra på hemvägen :)

Nej.. nu e det dags att natta Jenny.

1 kommentar:

Anonym sa...

Va gôtt att du sover bättre hos Jan än vad du gör hemma..
Ja, nu måste du tjäna massor med såppas mycké övertid ni gör..*L*
Är det till semestern du sparar ihop..??

Ha dé.. // AL