07 maj, 2007

Huvudvärk

Mamma hämtade Jenny idag för jag skulle på u-samtal med Pontus. När jag satt där började huvudvärken komma... o blev värre o värre. Smsade Jan efteråt. som lovade bjuda på kaffe när jag hämtat Jenny.
Väl där hade jag sån huvudvärk att jag bara grät. Jan erbjöd sig att köra oss hem, men jag behövde ju få hem min bil.
Handlade på hemvägen o dök i säng när jag kom hem. Pontus gjorde middan o slamrade i köket medans Jessica spelade musik för grannarna :( Har sovit några minuter åt gången o huvudvärken vägrar släppa. Jenny kom själv o la sig när hon blev trött, hon var faktiskt den enda som tog hänsyn till att jag hade huvudvärk.
Nu har jag laddat diskmaskinen o plockat ihop lite jobbemat. Nån middag för min del har det inte blivit i kväll o blir inte heller. Ska kasta mig i säng igen o hoppas på att jag nu lyckas sova bort det onda.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Hur har det gått för Jessika med inspelningen eller vad det nu var?

Hur är det annars?

Ha det bra,Vicki