16 maj, 2007

En onsdag...

som är en lill-lördag, när det i morgon är en torsdag som är en söndag o sen efter det kommer fredag... Konstigt att man tar fel på dagarna? *s*

Inte haft fullt lika ont i huvudet idag... men så har det varit lite lugnare på jobbet. Fick lite hjälp av Ola, så då gick allt smidigare :)

Middan snart klar här o sen när vi ätit ska Jenny o jag köra till Jan.. o då ska vi äta där oxå *s* Jaja... säger han att han bjuder på middag, då vill jag inte säga nej... o när sen Jessica påbörjat middan här... ja, vad ska man göra?
Sover hos honom i natt.. ska bli skönt att krypa in i hans famn o sova tryggt :) Sen kommer väl en liten fröken mitt i natten o kryper in mellan oss.

På söndag åker vi kanske till Jägersro, det är nåt jippo där. Bananer i pyjamas kommer dit o det vill Jenny nog se. Har inte sagt nåt åt henne än... kan ju vara världens pissväder o då håller vi oss nog hellre inomhus.
Ser inte ut att bli övertid på lördag... nästan ingen vill jobba, då de flesta ska vara lediga på fredag. Men inte jag.. jag kommer ha häcken full.
Ca 400 bilar kommer i dag, 500 i morgon o 600 på lördag, om jag inte minns fel. Men vi har inte plats till alla bilarna, så båten får stå o vänta tills vi får plats... vill inte ens tänka på vad det kostar per dag... o det lär ju ta ett tag innan vi fått plats... o då står kanske fler båtar på tur... Jisses, vad jag e glad att jag inte e chef på det företaget. Två ggr denna veckan har jag frågat Ola om han inte har nåt jobb till mig. Vi utför ju ungefär samma sak, men han måste ha ett bättre jobb, för han ser alltid så glad ut :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ska du söka nytt jobb?

Jonas håller på att söker lite nya jobb. Är det lätt att få jobb där du jobbar? Vad har ni för tider? Bra lön?

Vi ska nog till Jägers på lördag eftersom då sjunger Amy Dimond. Amelia gillar henne sedan tror jag att där är karuseller med.

Ha en fortsatt trevlig kväll

Vicki

Nancy sa...

Pierre gillar oxå Amy, så han hade nog velat se henne med!
Fast just nu är det Jimmy Jansson som gäller!

Ha det bra Christel!

Anonym sa...

Vet du vad den andra tjejen heter eller vad låten heter? Det är Jonas som undrar han tycker den är bättre än banka mig gul och blå.

Ha det bra,Vicki