12 maj, 2007

Hemma i natt

Åkte till Jan igår kväll... o vi har jobbat idag. Jag har inventerat... Jan har flyttat bilar.
När vi slutade, kom Lizettes pappa o lämnade henne på jobbet. När vi sen kom till Trelleborg så körde vi o hämtade kinamat o åt det hos Jan. Lizette gick till en kompis o jag tog en dusch. Skulle hämta Lizette när vi skulle hem, men så var det ju hockey o det ville jag se. Hämtade henne snabbt o sen tillbaka till Jan. Kollade hockey... Jan o Lizze körde o handlade i en paus o sen när var slut, så körde vi hem. Stannade till på AG´s o så Lizze fick säga hej till Eddie.
Middan e avklarad, städat till marsvinen o ska snart lägga mig. Bestämde att vi sover hemma i natt eftersom Lizze vill se Melodifestivalen o det ville inte Jan. Ja, inte jag heller... Jag vill mest vårda min förkylning, som håller på att sätta sig i bihålorna :(

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du missade inget speciellt i året ESC.. mycké skit var det.
Men låten som vann var bra..
Synd bara att The Ark kom såå fruktansvärt dåligt..

Ha en bra söndag.. // Kram Annelie.

Anonym sa...

Ja jag har bredband!!!

Vicki