31 maj, 2007

Shit Manhattan...

varför ska jag må så här? Var i väg o dansade i kväll... stannade till o handlade på Coop på hemvägen... o bröt sen ihop. Ringde till Jan o grät... o han kom susande till Smyge så fort han bara kunde. Där satt jag på en parkering o grät medans Jenny överlycklig sprang runt o samlade på sig de största sniglar hon nånsin sett. När Jan sen kom o jag fått krypa in i hans famn en stund, så gick vi en sväng i Smyge hamn o tittade på havet o båtarna.... Pratade o pratade. Det första han frågade var om jag frös (vilket jag gjorde) och vips plockade han fram en varm tröja :) Mmm... den luktar fortfarade Jan :) :)
Jag vet inte vad som utlöste det... inget alls, vad jag kan komma på. Det har inte hänt nåt speciellt under dagen eller på kvällen.. bara postitiva saker. Men det blev kanske för mycket, det oxå.

Efter nästan 7 månaders klagande, så verkar det som om 3 går med på att byta min mobil. Med otur, så får jag bara en likadan som jag har.. men med tanke på att d0m just nu kör en raid på den mobilen jag vill ha o att den nu kostar 20 MINDRE i månaden än den jag har, så borde det ju inte vara nåt problem för dom att ge mig en sån i stället.

Funkar så jäkla bra med katterna... Soda är som en liten kattunge igen.. dom springar runt o jagar varandra. Tequila har bestämt att hon är Jessicas katt... hon sover hos henne på nätterna... ligger hos henne i soffan... sitter vid hennes fötter när vi äter. Snacka om att Jenny blir sur. Men Jenny har en Soda tätt intill i sängen varje natt..

1 kommentar:

Anonym sa...

Men stackars vännen.. *kramar om*
Guuud va gulligt av Jan att komma i ett visp till Smyge...
Han följde inte med dig hem och sov hos dig inatt..??

*fnissar*... kan nästan se era katter busa runt,, vet ju själv hur det är när två katter blir tokiga i sina lekar..

Försök att ha dé så bra som du kan ha dé.. // Kram Annelie