28 februari, 2007

Väntan


Sitter i bilen o väntar på Almedina. I dag har det blivit mkt väntan :-S
Jenny o jag ska köra till Jan strax o sova där :) Jag ska ha hans bil i morgon till jobbet o sen tar han den när han kör hem o jag åker med hans kollegor. Han ska hämta Jenny hos dagmamman i morgon, för jag ska ett ärende direkt efter jobbet i Trelleborg :) Så hämtar jag henne hos honom sen, eller så möter dom upp mig. Efter det ska jag lämna tillbaka mammas bil o ta min egen.
O på tal om min egen bil... Mamma ringde mig innan o frågade om jag kunde tömma min bil, för hon hade tänkt skrota den. Hmm... fattade inget. Ja.. då visade sig att jag nog ska överta hennes bil... skulle kolla upp vad dom kostar begagnade. Mer än så vet jag inte.. hon pratade nåt om att hon måste besiktiga den först o byta bromsbackar. Jag sa att vi får prata i morgon.. dom skulle iväg i kväll.
Dagmamman sa igår att Jenny e sååå duktigt. Hon kan både stora o små bokstäver o nu vill hon lära sig klockan. Gissar på att hon kan läsa när hon börjar skolan nästa höst. Det händer ibland när Jan o jag bokstaverar ett ord för hon inte ska förstå... att hon ändå förstår *s*

Inga kommentarer: