12 februari, 2007

En ny vecka..

får se hur den blir. Jenny verkar inte ha fått några nya vattenkoppor i dag.. i så fall är det inte många. Men som hon ser ut... ingen snygging, direkt *s* Men hon är på gott humör... går o sjunger engelska julsånger här nu *asg*
Hon har sovit lite oroligt i natt o det medförde att jag inte har sovit så bra heller.

Jag måste köra till tippen i dag eller i morgon... Börjar bli så fint här.... det var skönt att få slängt fåtöljerna som bara stod i vägen. Och fått gjort i ordning i sovrummet, dvs ändrat lite där. Får vi sen en fungerande diskmaskin, ja, då blir vi av med diskstället på vasken o då blir där oxå fint :) Får höra vad hyresvärden säger när han kommer på onsdag.
----------------------------
Fick i höstas erbjudande om ett jobb i Göteborg med tillhörande bostad. Inte bara för mig, utan Jan kunde oxå få jobb där. Men vi tackade nej.
Nu fick jag återigen samma erbjudande... o måste säga att det lockar lite... Hade varit så skönt att komma ifrån allt här. Trött på allt skit.. att jag ska behöva blanda in FK för att få u-stöd... Att det finns folk med två inkomster som tror att jag har så gott om pengar att jag kan undvara 1273 kr... O sen tro att jag ska tacka genom att hålla tyst om vederbörandes förehavande bakom nån annans rygg...
Jag e så glad att jag har Jan... Önskar bara att jag träffat honom tidigare... Visserligen träffade jag honom tidigare än vad folk tror :) Det e bara några få som vet när vi träffades o när vi jubilerar :)

Jag, Jessica o Jenny fick en idé... så vi har bjudit hit Jan på middag på onsdag. Inte för att det e Alla Hjärtans Dag, utan för att vi känner för det :) Blir jättemysigt.. o han tror nog att det blir som vanligt när vi bjuder på middag *s*

1 kommentar:

Anonym sa...

Va skojjigt.. är Jan erbjuden samma jobb igen han oxå..??

Vad säger dina barn om en eventuell flytt till GBG..?? // Annelie