16 februari, 2007

Då..

var det fredag igen :) Jenny o jag sov LÄNGE... tills kl 10. Då väckte Jenny mig o sa att det nog är dags att "stiga upp" *s* O det var det ju definitivt :) Nu har jag druckit kaffe o diskat.. Jenny har suttit en stund vid datorn. Nu ska vi fika lite o sen ska vi pyssla. Har bara lite kvar på kortet till Jans mamma.

Soda har sovit hos mig inatt... trots jag inte har nån kattlåda i sovrummet, men tog en chansning. Och det gick bra. Soda har blivit så tillgiven o kelen de senaste dagarna, sen dom var innestängda när Krister bytte dörren. Hon som knappt velat bli klappad innan, hoppar nu upp o lägger sig i knät när man sätter sig ner. Jättemysigt!!

Bredbandet ballar ur här för jämna i dag... blir utloggad hela tiden. Men vet att dom har lite problem här då o då... eller nog oftare än så :( Enl. deras hemsida så står det just nu:
"Prestandaproblem 2007-02-16 10:49
Driftstörning prestanda.
Driftstörning. Just nu har vi en driftstörning som drabbar vår internet-trafik i södra och västra Sverige. Avgrävd fiber tvingar trafik att gå andra vägar. Vi arbetar för att lösa problemet så snabbt som möjligt."
------------------------
Klar med kortet till Jans mamma o just lagt in det i min scrapblogg :)

Upptäckt att jag fått mer o mer läsare... snälla.. lämna en kommentar. Vet ju en del av er... nån från Bara.. nån från Anderslöv o nån som just ska flytta till Trelleborg :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

*fniss*

Jag är nog skyldig en del att öka ditt antal besökare.. för ja brukar gå in här nån gång per dag.. eftersom jag vet du brukar komplettera i din blogg... :o))
Annelie

Anonym sa...

Jag brukar också gå in ett par gånger om dan. Men jag tror den bara regristera en gång om dan per mailadress.

Blev det god mat hos Jans mamma?

Träffa din mamma härom dagen när hon var hos Jocke.

Ha det bra,Vicki