15 februari, 2007

Väntar o väntar...

undras när Krister kommer. Handtaget trillar nästan av bara man tittar på det. Han sa att senast i kväll ska det vara fixat, så jag hoppas han kommer under dagen. Och att han kanske t o m har med en torktumlare.. Ja, han får gärna ha med sig en diskmaskin oxå *s* Längtar efter att få slippa diska för hand :)

Jenny är på hyfsat gott humör... hon tittar på film nu o lite senare tänkte jag att vi skulle gå ut en runda o få lite frisk luft. Jessica har studiedag o hon har fått paket som ska hämtas på Ica (nya piercingringar), så då följer kanske hon oxå med. Kan ju gå bort på lekplatsen... måste komma ihåg att ta kameran med då. Jag har nog aldrig tagit så mkt foton som jag gör nu. Funderar lite på att påbörja ett album till Jan, som han kan få när han fyller år... vilket dröjer några månader till.
--------------------------------
Så... nu är dörren fixad :) Känns jättebra. Fick reda på av grannen, att dörren uppfyller de brandkriterier som krävs, det var därför som även grannen där nere fick ny dörr, trots hon redan hade en fin dörr.

När jag pratade med Jan innan så ringde hans mamma på mobilen o bjöd dit oss på middag i helgen. Kul... hon lagar alltid så god mat :) Jessica o Pontus ville dock inte följa med, så då blir det bara Jan o jag. Bestämde iaf att vi ska dit på lördag o i morgon ska jag försöka mig på att göra ett kort till henne. Dock har jag inga som helst idéer :-/

Nu ska jag kolla på tv :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

När fyller ditt hjärta år.. och vad fyller han...??

Vi fyller båda två i april.. Göran fyller bara 3 dagar före mig.. bra.. när vi fyller jämt.
Han blir 37 och jag blir 42 i år.. *hugaligen*.. :o/

Ha dé bäst.. // Annelie

Anonym sa...

Du har verkligen fått i gång din blogg. Jag såg att 21st hade varit inne på din sida bara idag. Det är bra jobbat!!! Vet du vilka alla är?

Vicki