08 februari, 2007

Snö, snö o åter snö

Det fortsätter o snöar här... Just nu gör det inget, då jag inte behöver ut o köra några längre sträckor.. men nästa vecka börjar jag ju jobba igen, så då vill jag att det ska vara barmark *s*
Dock hoppas jag att det är snö i helgen, så vi kan ut o åka pulka med Jenny Sledding Förhoppningsvis så blir det lite skidskoåkning oxå Ice Skating

När jag nattade Jenny igår så skulle hon tvunget prata med Jan... bara för att "skälla" på honom för att han inte pussade henne när vi var på Pontus skola. Han sa då att hon kan få två nästa gång, men det gick hon inte med på.. hon ska ha 21(!) st, sa hon *s* Hoppas det blir nån över till mig :)

Jenny har nån prick till, men det ser inte ut som vattenkoppor...isf har hon fått det väldigt väldigt lindrig, då dom jag såg igår redan torkat in... låter inte troligt, eller hur? Får se hur hon ser ut när hon kommer hem från dagmamman idag. Och hon e pigg som en lärka.. började sjunga så fort hon hade vaknat *ler*
----------------------------
Jaha.. då var det ändå vattenkoppor som prinsessan hade... När jag hade hämtat henne hos dagmamman o hon tog av sig tröjan, då såg jag att hon hade fått några prickar till o det var ingen tvekan om att det är vattenkoppor. Hon har dock inte många.. kanske 5-6 st.. Och ingen feber eller så.. men hon sa att hon är trött o gick o la sig. Men nog bara ett svepskäl... hör hur hon skäller på katten för den inte vill ligga under täcket *s*

Försökte bada marsvinet innan... ha ha.. det e nåt jag aldrig kommer få diplom i. Jag får snällt lämna tillbaka ett tovigt marsvin :(

1 kommentar:

Anonym sa...

Brukar ta några dagar innan dem torkar in även om man bara får några stycken. Amelia har fått vattenkoppar idag och det ser ut att bli en del.

Vicki