01 februari, 2007

Tippat...

kan man väl säga att jag gjort idag... dvs varit på tippen o slängt skräp. Skönt att bli av med en massa, men skulle kunna köra några vändor till.

Jag fick igång min skrivare i går... utan att göra nåt. Visserligen körde jag ett serviceprogram kvällen innan som nollställa nån räknare... men efter att han startat om datorn, så ville ändå inte skrivaren. Och så när jag testade igår... ja, då funkade den plötsligt. Livet har sina små egenheter :)

Just nu tvättar jag för fullt... vi har gjort upp här att de stora tvättar sin tvätt själv.. så kan ingen av dem gnälla om att dom inte har några rena kläder. Så nu ska Pontus tvätta sitt i kväll... Jessica e på teater (Pers Planet) med skolan o kommer inte hem förrän sent i kväll.

När jag var på tippen innan, så kom jag på att jag varken ätit frukost eller lunch. Stannade till på en ny kebabgrill o köpte en kebab. Det lär jag aldrig göra om!!! Visst var det jättebilligt, men inte alls gott :(

Inga kommentarer: