06 februari, 2007

Tjoho..

här är jag. Varit lite osynlig... inte riktigt varit på humör sista tiden. Hoppas på att det håller på o vänder nu.
Skridskoåkningen i söndags gick hur bra. Hon stod upp.. men mycket mer än så var det inte *s* Tyvärr har jag inte fått tag på några skridskor, så det blev Jan som fick följa med henne ut på isen. Jag tänkte att då kunde jag ta lite foton.. men haha... batterierna var slut :( Jaja, det kommer fler tillfällen.
Men det var nära att det inte blev nåt av alls... När jag hämtade Jenny hos sin pappa i lördags kväll, så var hon sur o ilsk. Uppförde sig inte alls bra, kastade grejor runt sig, sa fula ord, m.m. Inte förrän senare på kvällen blev hon sig själv igen.. kröp upp i Jans famn i soffan o låg där o tittade på tv.

Eftersom jag skulle till läkaren i morse, så sov Jenny o jag hos Jan. Och då var hon så go´o mysig hela kvällen. Upp i hans famn igen... gjorde en massa kort till honom där jag fick skriva att hon ville ha en puss.. att han skulle få en puss, osv. Och så gjorde hon klart för mig att Jan är HENNES fästeman... inte min.. jag kan ta Basshunter i stället *fniss*
Ja, så blev hon lite ledsen i morse för Jan inte hade sagt hej då när han åkte till jobbet. Han frågade mig innan han åkte, om han skulle väcka henne, men jag sa att hon behövde sova.
När vi sen lämnade Trelleborg så var det ingen snö.. men helt plötsligt mötte vi bilar som var snöiga o så småningom så kom vi till ett snöigt Klagstorp. Hos dagmamman snöade det o det låg 2-3 cm på marken.
Pratade med mamma för en stund sedan o hon trodde jag skojade... fortfarande ingen snö i Trelleborg *s*

I morgon förmiddag ska jag fika med en kompis jag inte träffat på ett bra tag, ska bli kul. Hon har nyligen separerat o flyttat till Trelleborg. Vi ska fika, skvallra o snacka skit :)

Inga kommentarer: