26 februari, 2007

Stora beslut

är aldrig lätt. Det som känns rätt ena stunden, känns inte rätt nästa.
Ja, det gäller mig o Jan. Jag älskar den mannen nåt så otroligt o vi har det så bra tillsammans. Men... jag känner att jag måste reda ut det här med de stora barnen först.. annars kommer jag att gå ner mig :( Det e inte så lätt som det låter... o jag prioterar mina barn allra först. Men hur det än blir mellan Jan o mig... så kommer vi fortsätta träffas o han stöttar mig till 150 %, men barnen behöver mer av min tid.
Vi har i alla fall bestämt att vi ska tillbringa helgen tillsammans o prata o bara ha det mysigt. O Jenny tjatar om att hon vill sova där en natt.. så vi ska se vad vi kan fixa till i veckan.

Min jävla bil har gått sönder... vet inte vad som felar... men den e knappt körbar... Lasse har den nu o jag har mammas bil, var o hämtade den i kväll. Antar o hoppas att jag snart kan lämna tillbaka den. Ev så kan jag låna Jans bil nån dag... Då blir Jenny glad.. hon älskar åka hans bil *s*

Fick just veta att min äldste sons farfar e allvarligt sjuk o ligger på sjukhuset sedan i torsdags o ska bli där minst en månad.

Förresten.. jag älskar Jan o han bjuder på middag på jobbet i morgon :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det som händer? Vad är det för problem du har så du inte vet hur det ska bli med Jan? Vad är det med Jessika och Pontus?

Vicki

Anonym sa...

Nä,det förstår jag att du inte vill skriva i bloggen. Vill du prata eller skriva av dig kan du maila till mig???

Har du hört något från Annelie?

Vicki