01 mars, 2007

Inventerat


Honda i dag. Tråkigt, tråkigt. Men jag e på gott humör, så det gör inget :-)
------------------------------------------
Var jättemysigt hos Jan igår/natt/morse :) Somnade vid 2 o gick upp kl 5... men jag sov gott de tre timmarna *s*
Tog Jans bil o körde o lämnade Jenny hos dagmamman o körde sen till jobbet. Sen körde Jan o hämtade Jenny efter jobbet o jag åkte med Ejvind. Hade en tid att passa i Trelleborg kl 16.30. Jan hämtade Jessica oxå o lagom tills jag var klar med mitt ärende (som f ö var trevligt), så stod dom utanför o så körde vi hem till Jan o fikade. Efter det gjorde vi sällskap till Maxi. Jan körde sen hem o vi körde till Meriten o åt o sen körde vi hem till Annelie :) *vinkar glatt till er* Jättekul att träffas *vinkar ännu mer*
Nu e jag hemma o väntar på att mamma ska höra av sig.
-------------------------------------------
Jaha... då har man tydligen snart köpt sig en bil :) Dröjer kanske nån vecka eller nåt sånt innan jag får den... inte riktigt fått den biten klart för mig *s* Fick en dator till Jessica på köpet oxå :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

-Har det hänt något särskilt eftersom du är på strålande humör?

Vicki

Anonym sa...

*vinkar glatt tillbaka*
Skojjigt att träffas... säg bara till när du vill hämta.. :o)
Annelie...