14 februari, 2007

Nu...

så har dom börjat på dörrbytet.. Krister o hans far. Katterna är instängda på Jennys rum o hamstern har tillfälligt fått flytta ut därifrån.
Jessica slutade tidigare, så nu håller hon o Jenny på o bakar muffins. Jag håller o småplockar lite.
Jenny e pipig i dag... ingenting e bra nog åt henne... hon kan inte ta på sig själv, inte ta av sig själv.. o så blev hon sur när jag sa att då kan hon inte pyssla heller.


----------------------------


Dörren är på plats :) Dock hade han glömt att ta med den bit av låset som ska sitta på insidan + skruvar till handtaget, så nu har han satt fast handtaget med en bit ståltråd o när vi låser dörren innefrån, så måste vi använda en stor skruvmejsel *hmm* Han skulle dock återkomma i morgon kväll o fixa det.




Gamla dörren:



Nya dörren:


En viss skillnad :)

Jan kom på middag i kväll o vi har haft en jättemysig kväll :) Ätit, druckit kaffe, ätit muffins o suttit i soffan o myst :) Blev ovanligt lyckat :)

Fick förresten ett paket med posten idag... o i det låg ett rött mjukishjärta där det stod: Världens bästa mamma! Det var från Lizette o jag blev jätteglad :) :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen.. din nya dörr på plats.. *L*

Ha nu en riktigt mysig Alla Hjärtan´s Dag ihop med de dina..

Jag får ju sitta själv.. *snyft*

Men, men.. snart så.. är vi tillsammans för alltid igen.. *längtar* // Annelie

Anonym sa...

Å herregud,, ja det var verkligen skillnad på dörr..
Äré ett gammalt hus du bor i..??

Mmm.. mysigt gjort av din dotter..
Jag fick ingé från min son.. :o( inte ens ett kort varken på datan eller på posten.. *snyft*

Jag fick ett gulligt vykort på datan från min absolut bästa vän åså fick ja ett jättesött MMS från Göran plus att jag fick ett sms från mina föräldrar o att mamma ringde.

Själv så skickade jag sms till mina föräldrar o jag skickade E-vykort till min son, Göran & Nättan (min bästa vän).

Ha nu en trevlig kommande helg.. // Annelie