21 februari, 2007

Trött

med vid liv.
Haft lite diskussioner med Jan sista tiden, så vi har nu bestämt att ta det lite lugnare, innan det går åt helvete. Dra ner på träffandets annars kommer vi trötta ut varandra. Jag har tänkt på detta i nån månad nu... Jag har så mkt omkring mig här hemma att när jag kommer hem till Jan på helgerna, så sover jag mest... o då kan jag likaväl göra det hemma. Jag har ständigt dåligt samvete för att jag inte orkar göra så mycket... att jag sätter mig i soffan o vips, så sover jag. Vi tycker så mycket om varandra att vi tycker det e bättre att göra så här... för allas skull.

Här är världens snöoväder... gick knappt att ta mig till dagmamman.. fick köra ett annat håll... för vägen hade fykigt igen.. gick bara att köra en bit.
Så i morgon lär det ännu mindre gå o köra där, så Pontus passar Jenny o så försöker jag köra via Trelleborg i stället. Om den vägen inte heller e plogad, så kör jag hem igen. Har redan meddelat Uffe som sa att Jan får väl skotta fram mig, för till jobbet ska jag *s*

Jessica e hos Lizette o kommer hem i morgon. Om jag jobbar, så tar hon bussen dit o så ska vi köra inom Triangeln på hemvägen o kolla på piercingsmycken. Jag får inte ha dessa när jag ska göra magnetröntgen.. måste hitta nåt annat.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är väl inga problem med Jan eller där hemma?

Vicki