31 januari, 2007

Blåsigt värre

Huga, vad det blåser... o regnat har det gjort.

Jenny mår bättre idag... hon sa att hon hade lite ont i magen, men ville ändå till dagmamman. Och där klagade hon inte över ont i magen o inte sen hon kom hem heller.

Nu när Jan kommit hem från jobbet, så mötte han upp oss på tippen o hjälpte mig slänga en massa skräp. Jag hade fyllt bilen under dagen. Blir väl ett lass i morgon oxå... Pontus städar sitt rum o jag kasserar några fåtöljer.
Sen fikade vi hos Jan o sen följdes vi åt till Maxi o shoppade.

Jenny fick tag på min scraptidning i går o har nu väldiga idéer om att göra Alla-Hjärtans-Dag-kort till sina dagmammor :o) Men det blir nästa vecka som vi får pyssla med sånt.
-------------------------------------
Jessica kom just o sa att hon e "skum" i huvudet *s* När jag sa att jag ville känna om hon har feber, så sa hon bara att det inte behövdes, för hon e sån alltid *asg* Nu vet jag inte riktigt hur man är när man är "skum" i huvudet... men det kan kanske förklara en del av hennes beteende *s*

1 kommentar:

Anonym sa...

Har hon hatt ett "konstigt" beteende? Du får kolla upp det där med skum i huvudet vad hon menar med det. På vilket sätt hon är skum? Är hon en sådan tjej som provar på saker?

Vicki