01 mars, 2009

Söndag

Jag somnade som en stock i soffan igår kväll o vaknade nångång tidigt i morse av att Jenny kallade på mig. Masade mig in i sängen o somnade om innan jag ens hann lägga huvudet på kudden. Nästa gång jag vaknade så kollade Jenny på tecknat o Jan höll på att fixa frukost, han hade t o m varit iväg o handlat bullar :)

I övrigt har vi inte gjort så mycket. En sväng in på Ikea o köpte nya dricksglas till både mig o Jan... 19 kr för 6 st. Vi har samma sort sen innan, men några har gått sönder.

Nu har jag tvättat lite o ska snart dra mig mot sängen. Varit ruskigt trött hela kvällen trots jag sov så mycket i natt. Har dock fått pysslat lite mellan varven här.

Nu ska jag gå o jaga i säng Jenny.. vägen dit e visst låååång i kväll *suck*

2 kommentarer:

Anonym sa...

var oxå på ikea igår och tittade lite med en kompis, tack så mycket för tidningen var jätte snällt skall titta i den nu så man kan få lite insperation ace har kompat så kanske kan fixa lillens album lite.

Vicki sa...

Vi ska bila till norra Italien, Bibione heter det. Nä,vi ska inte bo på hotell. Jag tycker bättre om att bo i lägenhet när man har barnen med så man har ett kylskåp. Har hyrt lägenhet via Sembo, dem brukar ha bra erbjudanden. Nu blev denna lite dyrare än vad jag hade tänkt.Fast det gör mycket från 4 till 5 personer.

Har ni några planer för sommaren?
Vet du när ni ska ha semester?

Vicki