06 mars, 2009

En otroligt rörig dag med många tårar :(

Synd att dagen inte började så bra. Utskälld av Agga o Anton... för det e ju bara löljigt at ens tro att vi ska få en annan buss. Uppkallad till chefen för att höra hur duktig jag e. Han sa att jag fick byta arbetesställe ett tag om jag ville, så idag har jag flyttat bilar ;)
På efetmiddan smsade Agga ville prata med mig. Nu kan vi pratam men jag e fortfarande väldigt ledsen o besviken. Fortsätter flytta bilar ett tag till.

gårDagens bild 090305
lekte lite med kameran...och lite till... :)och lite till :-)

Lizette kom i kväll o här kommer Dagens bild 090306
Lizette redo för sängen :-)

3 kommentarer:

Vicki sa...

Ska Lizette vara hos dig hela helgen? Vad ska ni hitta på?

Vicki

Anonym sa...

hitta den på åhlens hade flera olika 79 kr rätt ok pris sådant bruka vara dyrt ju

Anne sa...

tycker nog att den är liteseg... desutom har jag redan tröttnat på den..:(.. Det ligger i luften att jag köper en ny snart..;)

Skäller ni på varandra på din arbetsplats..?

Kram Anne