12 mars, 2009

Grattis

på 22-årsdagen, min söta styvdotter :) Hoppas du haft en underbar födelsedag :)
I dag slutade Jan o jag till lunch, hade lite inbokat i eftermiddag. Bl a så fick jag putsat Jans fönster, som jag tänkt på länge (mina egna tar jag en annan dag). Skönt att sluta tidigare... jäkligt rörigt på jobb just nu, men de timmar jag jobbat har varit bra timmar.. känns nästan som jag hann med mer idag än igår.

Pontus var iväg igår kväll o blev intervjuad.. o HÄR kan ni läsa om det :)

Jenny somnade när vi kom hem o hon sover fortfarande. Ska väcka henne om en stund o se till att hon får lite mat i sig.
Vi fick lapp idag från fritids ang när hon ska vara ledig i sommar, så vi har börjat diskutera lite smått. Jenny vill upp till Smögen, hon föreslog t o m att vi skulle köpa en husvagn så vi kan vara där längre :) Men vi får väl prata snällt med Anders o Kristina o höra om vi får våldgästa dom några nätter även denna sommar :) Men visst... hade vi kunnat fixa eget boende där uppe, så hade allt varit mycket enklare. Tyvärr har vi inte drag på bilen, så husvagn e uteslutet o husbil kostar alldeles för mycket att hyra :(

I morgon ska Jenny till läkaren... ska bli skönt att äntligen få utreda hennes magont. Och sen ska hon på hörselkontroll hos skolsyster (som heter Stefan o råkar vara Lizettes pappas kusin).

2 kommentarer:

Vicki sa...

Vad är det för väder vi fått??

Vem är denna styvdotter??

Trevligt med en Smögenresa!! Är det dyrt i Smögen??

Tänkte om där fanns camping kan man antingen tälta eller hyra campingstuga.

Vicki

Vicki sa...

Jaha, jag trodde inte att Jan hade barn??

Kostar det även 5000kr för en vecka om man hyr en campingstuga?

Vicki