31 mars, 2009

Huga...

vilken dag!! Först fick jag inte vara i den bussen jag ville vara i, utan i den andre. TROTS att jag sagt ifrån. Sen helt plötsligt så var det inventering... Innan lunch skulle vi på infomöte o träffa den nya VD´n o sen fortsätta med inventeringen efter lunch. Sen frågade Agga o Almedina om jag kunde hjälpa dom att syna lite bilar, för det var bråttom.

Jenny följde med en kompis hem från skolan, så jag fick en liten stund för mig själv efter jobb. Körde o köpte två koftor på Vero Mode... 100 kr för bägge :) När Jenny e hämtad o vi kommer hem.. upptäcker jag att mina nycklar e borta :( Har letat o letat, utan resultat. Hoppas innerligt att jag glömt dom i låset på skåpet på jobb... har hänt förut att jag gjort det.

Nu e jag nyduschad o håller på med tvätten. I morgon kväll ska jag storstäda hallen o lägga på en ren, nytvättad matta :) Kanske slår på stort o putsar hallspegeln oxå ;)

1 kommentar:

Pärlan sa...

Kikar bara in och hoppas att du haft en bra dag..........