16 mars, 2009

Måndag

Blir ett tidigt inlägg.. lite uttråkad mellan pannkaksvändningarna *s*
Hyfsad dag på jobbet, jobbar fortfarande med att flytta bilar isf att syna dom. Faktiskt väldigt skönt med lite andra arbetsuppgifter, även om jag yrar till det ibland :)
Jenny följde med en kompis hem efter skolan o efter en kopp kaffe hos Jan, så hämtade jag henne. Nu sitter hon o kollar tv, så jag ska se till att få i henne lite mat innan hon får för sig att somna.
Hon har varit lite dålig i magen sen hon kom hem, men nu verkar det lite lugnare. E hon dålig i morgon så får hon vara hemma med Jessica, insåg att det e en hel del tisdagar jag varit hemma med henne, så jag får ju gå i morgon. Missar alltid veckomötena :(

I kväll e det tv-tittar-kväll för min del.. Spårlöst kl 21 :)

1 kommentar:

Anonym sa...

de är sådant som har glitter i sig eller nått så när man målat lägger man magneten ovan och de blir typ stjärnmönster. blir rätt fint men man måste få kläm på var på nageln man skall ha den där magneten.
kram