09 mars, 2009

Inomhus

I dag har jag mest varit inomhus. Fram till frukost var jag ute o plockade fram bilar, sen efter frukost var det styrelsemöte, som höll på nästan ända fram till lunch.
Dennis o jag tog facklig tid resten av dagen o röjde upp i fackets rum. Sorterade papper till förbannelse, satte in i pärmar o städade. Har en del kvar, men får ta det en annan dag.

I kväll rinner min näsa konstant.. känns som om förkylningen e på väg att bryta ut ordentligt. Jenny mår inte heller bra. Klagade över huvudvärk innan hon däckade i soffan. Stannar hemma med henne i morgon, hjälper kanske om hon får sova ut ordentligt... fast hon har sovit mycket i helgen. Hon pratar iaf mycket i sömnen, har långa utläggningar om absolut ingenting *S*
Jag ska strax försöka väcka henne o höra om hon vill äta nåt o sen få in henne i sängen. Ja, ett toalettbesök får hon oxå ta.

Inga kommentarer: