29 mars, 2009

Nu e det min tur..

att fått utslag i armvecken... :( Upptäckte det när jag kom ur duschen, så det e inget som kliat eller så. Jo, nu när jag vet om det, då kliar det, haha. Ska smörja in o se om det blir bättre. Jennys utslag har nästan försvunnit... bara på händerna kvar. Kan det vara tvättmedlet? Köpte annat sist än det vi brukar ha... Köpte det vanliga idag.

Varit med Jan på Biltema idag när Jessica o Jenny gick på Valen o kollade EMD och Markoolio. Storshoppade, haha... två doftgranar, totalt 25 kr :) Sen körde vi o tvättade Jans bil o dammsög den.
Skulle hämtat hem hamstern från Jan, men den får nog stanna där lite till.. vet inte riktigt var vi ska sätta buren, så katterna inte kommer åt den igen. Råttorna e det inte nån större risk att dom kommer åt... den buren e väldigt säker o står på ett säkert ställe.

Ska försöka komma i säng i hyfsad tid i kväll.. var skittrött innan, men har piggnat till nu :( Tror inte det blir nån träning i morgon, blivit förkyld o korkat att träna då. Får se om jag i stället bara sticker iväg o cyklar en liten stund eller nåt sånt. Beror på hur jag mår när jag kommer hem från jobb.

4 kommentarer:

linda sa...

oj shit alex trodde de skulle vända när sa de detta då? alex har vart sjuk i tors och fredag måste vart då? jaja de företaget är väl borta helt snart inget som är en nyhet. bara trodde de skulle vänta till efter sommaren med nya varsel.

Sus sa...

Hej!Det var ett tag sedan jag satte en kråka hos dig,fast jag läser varje dag...Dåligt av mig...
Men hur många djur har ni?
Hänger inte riktigt med...
Coola tatueringar.
Hoppas du får behålla jobbet.//Kram

linda. sa...

hehe, ja ne de kan ju inte när alex inte är där han är sjuk här hemma skit jobbigt blir så mycket att städa, kommer fan få ett helvete när han är arbetslös får jobba som heltid som städerska här blä.

Pärlan sa...

Hej!
Har kikat in här flera gånger utan att kommentera så nu är det tid.