28 februari, 2009

Lördag kväll

o vi har inventerat idag.. jag e helt slut i fötterna.

Åh, vad vi hejjade på MIF igår... men hjälpte inte. Synd.. dom var verkligen värda att vinna efter alla motgångar dom hade innan o lyftet dom gjort nu som "Babyhawkes".

Jesscia passade Jenny i natt eftersom jag skulle jobba o det var ovant att titta på tv o äta chips i lugn o ro. Eller fel ord... Tikis var som tokig efter chipspåsen o dippan *s*

Nu e jag hemma hos Jan. Pontus behöver lite lugn o ro.. varit lite livligt idag. Jessica e iväg med Emily o Jan har kört dom. Jenny o jag lagade middag under tiden. Kollade lite på Mr Bean o jag slumrade till 2 ggr. När jag sen nattade Jenny, så somnade jag oxå o sov en timme. Nu ska jag snart lägga mig igen.

Dagens bild 090228 e på Jenny när hon skär gurka till middan.

Inga kommentarer: