05 mars, 2009

Torsdag

Ja... idag har jag inte kört vår buss... Almedina körde o sen när hon satt på kontoret, så tog jag en annan bil o körde. Skyddsombudet tog sen o kollade upp o fick konstaterat att det e körförbud på bussen o sa att jag gör rätt i att vägra köra. Förstår dock inte varför han inte går in o stoppar den helt... han har ju rätt att göra det.

Jenny hade ont i magen när jag hämtade henne på fritids o sa att hon trodde att hon höll på att få maginfluensa. Men än inget som tyder på det o kanske tur att hon har fel ibland när hon "tror", för förra veckan trodde hon att hon skulle dö... för att hon saknade mig så, haha.
Hon hann bara hem o starta tv´n, sen somnade hon o sover än. Försökte väcka henne när vi skulle äta middag, men hon bara vände sig om. Så det var nog tur att vi stannade till o köpte en korv till henne på hemvägen... då har hon ju ätit lite iaf.

Jag har sovit dåligt i natt o ska snart dra mig mot kudden.

1 kommentar:

Vicki sa...

Då är hon kanske inte bra eftersom hon somnade så tidigt? Sover hon för natten nu?

Vicki