02 mars, 2009

En ny vecka...

och den började med regn o åter regn. Stressad som jag var i morse, så glömde jag jobbekläderna hemma, som jag tvättat i helgen. Dom har inbyggd regnkappa, så idag fick jag använda mina gamle jobbekläder, så kläderna var så "härligt" blöta efter en stund :(

Efter jobb så körde Jan o jag o hämtade min nya mobil o sen iväg o handlade. Sen så skulle vi få iväg min bil, för den ska förhoppningsvis lagas i morgon. Startade upp den med startkablar o den startade snällt. Hann ut på gatan, sen dog den. Det började bli mörkt o vi visste inte var dragöglan på Jans bil sitter, så en granne lovade att bogsera. Nästa problem... ingen lina. Jan for hem o letade efter sin..hittade inte den. Pontus o grannen körde iväg o köpte en o iväg for sen grannen o jag. Alltså... måste lära känna fler grannar, så jag inte behöver riskera livet nästa gång. Han var helt livsfarlig, tog ingen hänsyn till övriga bilister o jag trodde flera gånger att det skulle smälla. Var helt skakig när jag kom hem o kände att jag inte kunde äta. Fixade mat till ungarna... o nu sitter jag här hungrig *s* Jaja.. ska strax leta fram nåt o sen i säng.

Jessica e med Emily, Pontus kommer snart hem o Jenny sover. I morgon har vi sovmorgon... ska på kurs både tisdag o onsdag. Skönt!!

Dagens bild 090302 blir givetvis på min nya mobil (bild från 3´s hemsida)
Har inte hunnit utforska den så mycket.. bara flyttat över en del från den gamle mobilen. Både Jenny o Lizette vill ha min gamle mobil, men den ska iväg på reperation o sen ska vi ha den i reserv.
Anledningen till att jag bytte mobil var att jag förlängde mitt abonnemang o valde då en ny mobil.

Nej... lite mat i magen o sen i säng..

4 kommentarer:

Anonym sa...

verkade lite hög nivå på dem jag är väl i första klass och dem är väl i universitets niva, men alltid någon ide kan man få ju.
ja viste inte de fanns sådana tidningar ens hehe så nybörjare gör de mest för skoj skull började på allahjärtans dag för måna år sedan då jag gjorde ett album till alex haha

Anne sa...

Visst är den bra, denna lilla godingen. Jag fick en sådan här av dottern i julklapp..;)

Anne

Anonym sa...

haha ja alex gick just iväg min son är piggelin nu sucka och en timma typ har han lekt i sängen redan men så somna han vid sex igår oxå så kanske därför men jobbigt haha.

Lenalandis sa...

Tack för titten i min blogg! Jag har en likadan mobil och är jätte nöjd med den. Den tar bra bilder också.
Kör inte runt i en oförsäkrad bil med körförbud det skulle inte jag göra. Det är ju du som blir ansvarig om det händer något. Ha en bra dag!
/Lena