14 mars, 2009

Lördagsfika

När vi vaknade i morse, så gick Jan upp o fixade kaffe, medans Jenny o jag låg i sängen o pratade. När kaffet var klart gick vi upp o efter en stund kollade jag på klockan.. 7.56! Herregud... varför går vi upp så tidigt en lördag?!
Jenny gick sen o handlade bullar o mot eftermiddan körde vi till Jans mamma på en fika. På vägen därifrån stannade vi o klappade några hästar. Så det får bli Dagens bild 090314.
Jenny har även hunnit med fotbollsträningen idag. Hon tycker inte det e så kul att stå i mål, men det e kanske för att hon släppte in två mål idag.
I övrigt har vi inte gjort så mycket. Jessica har varit i Lund med en kompis o Pontus har oxå varit med en kompis.
Jag känner nu av att jag gick upp tidigt i morse, så snart blir det läggedax för mig.

Inga kommentarer: